Nurmrdvn 3 yaş ve 3 ay iki oğlum var oğlum eve geleli henüz 22 gün oldu özel bakimlari ihtiyaçları oluyo abisiyle fazla ilgilenemiyorum bu yüzden o da hircinlasti iyice adapte olmaya çalışıyoruz sürece bu yüzden suanlik biraz zor ama şükürler olsun rabbim nasip etti almadı onuda bizden ikizi melek oldu buda ağır ameliyatlar geçirdi kalp hastası cigerlerinde hasar oluşmuştu hiç bı şekilde aglamamasi lazım ciğerlerine baskı yapiyo saturasyonu dusup nefessiz kalıp morariyor