Sıcak suda bol bol göğüslerinizi ovalayarak masaj yapın ikincisi uyuyun dicem ama biliyorum sürekli kucagınızda uyumanız mümkün değil o yüzden mümkün olduğunca bebeğiniz uyuduğu vakitlerde dinlenin göğüsleriniz acısa da bol bol emzirin ben yemek yemedigimi biliyorum 15 20 gün tek öğünle geçiştirdim bol bol su için eğer yanınızda kimse yoksa benim gibi işte yemek bilmem ne hikaye en güzel sütü su yapıyor ve kimseyi dinlemeyin yok sütün yok yok emzik verelim falan bence emzikte vermeyin zaten benim oğlum tuttu ilk ay sınırda kilo aldı ikinci kontrole gittiğimizde doktor fazla yoruluyor çenesi sana fırsat kalmıyor dedi bıraktırdı ikinci ay çocuk toparlandı 15 günden sonra gaz sıkıntıları başlıyor genelde doktorlar diyor 15 dakika bir göğüs emicek sonra diğerini aynı şekilde ama ilk aylar yapışık ikiz gibi geziyorsun ☺️ Ben kucağımda emzirerek uyudugumu bilirim çünkü artık dayanamıyosun gerçi şuan 3.ayımdayım gene aynı oyalandığı vakit kendi kendine en fazla 10 dakika ama alışıyorsun sadece anın tadını çıkar ve ilk önce meme süt olmayan tarafını ver sonra diğer tarafı sonra mama biraz uzun oldu ama umarım yardımcı olabilmişimdir 👍☺️