Hanımlar merhaba benim 2 günlük bi oğlum var biliyorum düzensizlikler olacak elbet ama zorlu bi sezeryan süreci geciriyorum oglum sürekli emmek istiyo emmese bile kokluyo bırakınca aglıyo emzik de almıyo mama kullanıyoruz sütüm simdilik az SMA marka kullanıyoruz sütüm de sağ göğsümde var ama sol göğsüm kup kuru sıkıyorum falan ama hic gelmiyo bi damla ancak geliyo ve acıyo verdigim zaman sizce ne yapmalıyım ? Ac kalıyo mudur mama kac olcek vermeliyim kac saatte bi emzirmeliyim bi süre sol gogsumu vermesem olur mu ?