Pnrdnzysfars Tatimoo sebibebe nin selanik uyku tulumu var o cok güzel benim oglanda onla basettim cok sukur terletmiyor da üşütmüyor da
Obenimmelegim Bende Aynı durumdayım bi bakıyorum üstü açık öyle tekmeler savuruyorki atıyor üstünden tulum da terletiyo içine atlet giydirsem yeterlimi acaba
Tatimoo Obenimmelegim ben sürekli havlu değiştiriyorum çok terleyen bı bebek sizde kullanıyom unuz havlu işini
Tatimoo Deletedmom0028 hiç bilmıyodum Vala yenı duyuyorum öğreneceğim çok şey var daha ohoooo çok teşekur ederim hepınıze
[silindi] Tatimoo Evinizin sıcaklığına göre değişir benim evim 22 derece falan oluyor. Ben 2,6 tog tulum aldım içine sadece zıbın giydiriyorum. Terlemeden üşümeden uyuyor. Havalar ısınınmaya başlayınca da 1,7 tog olanını giydircem.
leylak1990 Tatimoo uyku tulumunu giydirdikten sonra üzerini örtmeyin daha çok bunalır evin sıcaklığı 25 derece olsa üzerini örtmeye gerek yok birde uyku tulumu kalin olanlar var onlardan giydirin
Defnemmm1133 Tatimoo Bebeğinizin yatağı nasıl park yatakta yatıyorsa beşiğin üstüne büyük bir battaniye örtebilirsiniz bu şekilde üstünü açsa bile üşümez
Tatimoo Defnemmm1133 aynen park yatak mantıklı dediğiniz buda aklımda olsun ayy herkese çok teşekkür ederım çok sağolun ya fıkırlerınızi paylaştığınız için Allah razı olsun hepınızden
Tatimoo Dün gece üstü hep açıktı üşümüş bugün ateşi vardı çok üzüldüm uyuyamıyorum şuan bende başında nöbet tutuyorum üstünü açtıkça örtüyorum ilk bebek olduğu içinmi bilemedım çok düşüyorum üstüne az bişe olunca ona çöküyorum resmen ya
Defnemmm1133 Tatimoo Benim kızımda açıyor üstünü ben o şekilde yapıyorum işe yarıyor umarım sizde de işe yarar
Tatimoo Obenimmelegim kaç kez değiştirıyonuz sabaha kadar ben sabaha kadar 3kez değiştirırurm ama sabaha kadarda badisi ıslanmış oluyo okafar çok terlıyo
Dgndrmz Tatimoo uyku tulumu canım bizimkide tam tersi yuzunu kapatıyodu odaşarı ayırmıstık ayırdıgımz gun gıttık tuşum aldık ve 4aydr tulum kullanıyoruz cok memnunum tavsıye ederım.
Tatimoo Dgndrmz tamam teşekkür ederım bişey daha sorabılır mıyım acaba nasıl bi yatak almalıyım bebeğime park yatak bebeğimin beşiği ve içindeki sünger ondanmı acaba çok terlıyor sizler nasıl hangı yataktan kullanıyorsunuz
Dgndrmz Tatimoo park yatak hakkında hıcbır fıkrım yok canım normal besık bızımkı karyola tarzı buyuyen besıklerden. Sungerımız var ustunde bıde yun yorganımız var kuck oldgu ıcn yorganı ustune ortmuyorm altında duruyo. Ama sadece tulumla uyumamıza rağmen ustune bısey ortmedıgım halde her uyandıgında kfası ozellıkle ensesi su içinde sallayıp yatırıyosam yastıgı su gıbı oluyo resmen bıngıldakları kapanmadıgı için kafalarının terlemesi normal diye bılıyorum
Obenimmelegim Tatimoo benim saçıda ıslanıyor bi elliyorum buz gibi içim gidiyo çok üzülüyorum 2defa bazen uyanamıyorum 😞 çok yorgunluktan
Obenimmelegim Tatimoo gece üstünü incelttim dedim belki sıcak ondan atıyor üstünden ama gene aynı benim büyük baddaniyem var kalın onu ikimizin üstüne örtüyorum belki o sıcak yapıyordur onu sadece kendi üstüme örtcem ona başka bir şey örtcem bu gece bakim nasıl yatcak eğer gene atarsa üstünden tulum giydircem
Feyza97 Kızlar bende bugün 1.7 tog giydirdim ilkkez sadece yarım kol zibinin üstüne . Oda 23 24 derece oluyor gece üşür mu ki
Tatimoo Obenimmelegim kız bebek sizinki sanırım demı bende ğöğsüne dokununca buz gıbı olmuş oluyo insan üzülüyor offf ne zormuş ya anne olmak ya
Tatimoo Obenimmelegim Vala benim bebek çok zor bi bebek çok hareketlı hiç oturamıyorum gündüzleri oturmak nasıl bişeydı unuttum hepten zayıflayacam artık iyice kurudum Vala bu sıpayla uğraşmaktan