Tatimoo 8.5aylık bebeğim sürekli üstünü açıyor ve bu yüzden hastalandı sürekli üstünü örtüyorum ama başedemıyorum illakı benımde uyuyakaldım zamanlar oluyo ve her uyandığımda üstü açık olmuş oluyor buna nasıl bi çözüm bulabılırim anneler lütfen yardım
Tinimini Tatimoo Ayaklarıyla açıyorsa sarece göğsünü ve belini kapatıcak şekilde örtün ayakları biraz açık kalsın eğer çorap giyiyorsa. Benimde kızım çok açıyor üzerini ben çözümü böyle buldum
Tatimoo Deletedmom0028 uyku tulumuda denedım ama bu seferde çok terledı sırılsıklam oldu ne yapacağımı bilemedım kı ya
Tatimoo Tinimini aynen ayaklarıyla açıyor sürekli hayır çorap giydırmıyorum tırnak batması var bebeğimde hava alması lazımmış bunun için
Pnrdnzysfars Tatimoo sebibebe nin selanik uyku tulumu var o cok güzel benim oglanda onla basettim cok sukur terletmiyor da üşütmüyor da
beseranne Tatimoo uyku tulumlarının dereceleri oluyor ona göre giydirmeniz gerekir o zaman terlemez. İmkanınız varsa terletmeyen yün woolnat uyku tulumu alabilirsin piyasadakilere göre biraz pahalı ama memnun kalırsınız.
[silindi] Tatimoo Evinizin sıcaklığına göre değişir benim evim 22 derece falan oluyor. Ben 2,6 tog tulum aldım içine sadece zıbın giydiriyorum. Terlemeden üşümeden uyuyor. Havalar ısınınmaya başlayınca da 1,7 tog olanını giydircem.
Tatimoo Tinimini uyku tulumun un içine sadece kısa kol zıbınmı gıydırcem yoksa ayrıca ince badıde gıydrcemmı ilk bebeğim çok tecrubesızim ne yapacağımı bılemıyorum yardım ederseniz çok sevınırım
nazanay Tatimoo Uyku tulumlarinin uzerinde TOG degerleri yazar. O degerlere gore ve evinizin isisina gore de icine ne giydirmeniz gerekecegi yazar.
leylak1990 Tatimoo uyku tulumunu giydirdikten sonra üzerini örtmeyin daha çok bunalır evin sıcaklığı 25 derece olsa üzerini örtmeye gerek yok birde uyku tulumu kalin olanlar var onlardan giydirin
Deletedmom0028 Tatimoo uyku tulumunun tog değeri değeri yani 1.7 tog uyku tulumu biraz daha ince olur tog değeri ne kadar fazlaysa o kadar sıcak tutar.
Tatimoo Deletedmom0028 hiç bilmıyodum Vala yenı duyuyorum öğreneceğim çok şey var daha ohoooo çok teşekur ederim hepınıze