polisanne geçmiş olsun canım benim de aynı şekildeydi tuvalete çıkmak istemiyordum o kadar acı verici oluyordu elimi sokup çıkaracak derece oluyordu ki sonra da acısı geçmiyordu gün içinde sürekli oturup kalkarken yatarken hep acıyırdu genel cerrahiye gitmem gerektiğini söylediler gittim doktor baktı içinde çatlak ve biraz da dışında vardı dışarda da meme yapmıştı ama basur değil anal fissür ve fistül olmuş doktor ameliyat dedi ilaç verdi ama ameliyat olmak istemiyorum tabi başla genel cerrahi doktoruna da gidecem ama daha bi gidemedim. Muhakkak doktora git en azından krem falan veriyor o rahatlatıyor.