polisanne canım idrar kaçırmayı bilmem ama poponda olan şey hemoroid basur Yani bendede var 25 günlüğüz böyle poponda küçük bi tomurcuk ta olması lazım kaka yapınca kanaması ve dehşetli bi acı hissetmen gerek 🤦🏻♀️ SĞlık ocağına gittiğinde doktorundan bi krem yazmasını iste hemoroid in için ben öyle yapcam sıcak tut birdd