Doktor kontrolümüz vardı 2.5 yaşında kendisi . Doktorumuz daha emzik mi kullanıyor neden bıraktırmadın bütün dişleri çıkmış veri dş yapısını bozmaya başlamış dedi eve gidene kadar vermedim , eve geldim yine vermedim , gece de vermedim. İlk gece krizleri tuttu 2 buçuk saat ağladı ama uyku arkadaşı olarak yanına iki tane ayıcık koydum bak bunlar sen olmadan uyuyamıyormuş korkuyormuş onlara sarılıp uyuröusun dedim sonra kendisi yenik düşüp bayıldı 🥹 2 gün ise öğle uykusu zor oldu , sabah uyandığında zor oldu gece de ama 3.gün kendisi uyudu. En baba 1.hafta sonrasında alışıyor gece terörü başlıyor geceleri kriz geçiriyor. Bizde her gün aynı saatte kriz geçirdiği için dürdüğ ufaktan konuşturup geri yatıyoruz gece boyu uyanmıyo. Ama bu nereye kadar sürer bilmiyorum 😂😂😂😂