Bence evde emziği yok edin ve bebeğiniz de bunu görsün balon takıp uçurabilirsiniz ya sa kesip kopmuş diyebilirsiniz bebek görsün artık emzik olmadığını ve siz de evde olmadığı için yenil düşüp vermezsiniz başta zor olsa da sonra alışır en fazla üç güne