Hry-ayhn26 Bebek küvet filesi var onunla yıkayın bide küçükte olsa onunla konuşun önce hafif hafif dökün suyu
Lilayda Minikalbim ilk banyosunu yaptirdim ben de bugün ogluma. Kisa kollu zibin ve altina don giydirdim üşür mü acaba balkon kapısı acik su an uyumadi dus aldirdil ayıldı resmen uyumuyo şimdi
Minikalbim Lilayda hava kaç derece esiyomu yağıyomu bilemem ki şimdi duştan sonra 1 saat suyun sıcakşığına esmezse bişey olmaz
Lilayda Minikalbim oda sıcaklığı 27ydi banyo yaparken egedeyiz dışarısi sıcak hava durumu 40 yani öyle düşün. Ama aksam atesi cikti 38 oldu klima açtık bizde ustunu soyduk. Ilk banyodan sonra niye boyle oldu anlamadım üşütmesi icin hic bi sebep yoktu