Kızlar merhabaa bebeğim 12 gunluk dün kordonu düştü bugün banyo yaptıracağız eşimle beraber ama tecrübemiz yok araştırdım izledm nasıl yıkanması gerektiğini ama küçük kardeşimdene hatırlıyorum banyo yaparken cok ağlardı yenidoğan olmasına rağmen bende bebeğim yıkarken ağlarsa katıla katıla napıcam korkuyorum ağlaması beni korkutuyor ağlayacağıını düşünüyorum cunku ellerini yıkamak isterken bile eline su değince cok ağlamıştı ne yapabilirim ağlarsa ?