duruistwo KendiEvimdeDeplasmandayim Çok geçmiş olsun tekrarı olmasın inşallah kkbb367 siz ist neresindesiniz Rabiiul
KendiEvimdeDeplasmandayim Rabiiul sağolun bursada da hissetmeyenler olmuş deprem gemlikte olmuş bizde gemlikteyiz o yüzden hissettik sanırım
duruistwo KendiEvimdeDeplasmandayim Hayatım şener hoca açıklama yapmış 23 nisan depreminin artçısıymış
pivpivpivahmedmuhsin KendiEvimdeDeplasmandayim Yalova’da yaşıyorum. İlki aniden sarstı ve çatırdama oldu. İkincide daha sert ve ilkinden daha uzun sarsıldım. Başka da hissetmedim. Allah yere sakinlik versin.
KendiEvimdeDeplasmandayim Valide-Ayse-Hafsa-Sultan çoğu kişi hissetmemiş ama biz baya sallandık ya evde çok eski değil aslında
canan6668 KendiEvimdeDeplasmandayim çok geçmiş olsun güzelim Allahim beterinden korusun inşallah 🌹 Birceeva senmisin giz
_YanakReisinAnnesii Rabiiul iPhone kullanıyorum,deprem ağı diye bir uygulama var ya onu kurdum. Girişte tek seferlik bir 100 tl gibi ücret alıyor.
Rabiiul duruistwo 😆😆 benim kız uyuyunca bende yorgunluktan bayılıyorum hiç hatırlamıyorum 😆 ama Kağıthane temeli sağlam kayadan oluşuyor diyorlar da hayırlısı
duruistwo Rabiiul Şenerciğim İstanbul en güvenli il diyor zaten O yüzden bir süredir rahatım ilk haftalar çok kötüydüm Allah beterini göstermesin 🙏🏻
kkbb367 duruistwo ya tek güvenli olsun canım bende çok korkuyorum sureklı deprem oluyor gibi hissediyorum zaten ama kaderimizde yasamak varsa illaki bizi bulur Rabbım yere göğe sakinlik versin🤲🤲