Teşekkür ederiz kızlar 3tane oldu toplam hissettiğim. Dışardayız çevremizde hiç bir şey yok. Köpeğim var diye dolmuşlar almadı sinirimden ağlayasım var. Taksiler dolu galiba açmıyo duraklar. Market vs bişey yok bebeğim köpeğim ben dışarda kaldık. Köpeğim 4kilo ufacık bebek arabasında. Tamam normal zamanda alma ama deprem olmuş kafes mi düşüneceğim o an