[silindi]
Farkında isen destekleyen desteklemeyen herkese tek tek yorum cevap vermedim ,sadece senin için cevap da yazmadım evet hep bu konularda fikrimi paylaşacağım çünkü ben bugün değil her gün bu idim bu olduğumu da özgürce söylemeyi seviyorum burada başka şekilde kendini ifade edenler de oluyor hic hakaret ettim mi hayır,fikrime ters düşünceler oldu yorum yaptim mi hayır,yaptım ise de hakaret incitici bişi yazmam heekes ifade etsin sen mesela kinamiyorum dersin öper başıma koyarim şeriatı destekliyorum yazımı gördün mü hayır yorumlarda ifade etmek istediğim şey aynı Kafa aynı zihniyet senin yaptığın da doğru değil yapan da doğru değil diye belirttim bakarsan okursan görürsün kaos çıkmasının nedeni sürekli sivri olanlar sen mesels aşırı sivrisin gerek yok ki ülkeden gitsin demek senin de benim de hakkım değil ne şeriat isteyene ne dine hakaret edene he diyebilirsin en ağır cezayı alsın şeriat isteyen ben de hakaret eden alsın derim,ben hiç bir postumfa hiç bir kişiye rencide etmek için açmıyorum burada 30 bin yorumum var ,dinle ilgili de gündemle ilgilide hastalık ile ilgilide ,kitap ile ilgili de koca ile ilgili de postum var sadece dini kaos olacak seylercse aciyormusum gibi zan altinda bırakmak istiyorsan saygı duyarım teşekkür ederim her postumda varsın 😘