Leno ben her koşulda dinime gelen zararda sokağa çıkmam ama kalbimle dilimle kınarım, gücüm buna yeter, görevden alma gücüm olsa onuda kullanırdım.. konu benim için siyasetten bağımsız. Partizanlık yapmam, o cu bu cu da değilim. İnsanı da insan olduğu için severim. Yaşadığım ilçe desteklediğim partiden başka partide, görüşüm bir değil ama Allah razı olsun belediye başkanımdan her yere bizzat koşar. Adama oy vermedim ama yaptıgını da görmeyecek kör değilim. İşte bu yüzden aynı anlayışı karşıt görüşümden de bekliyorum. Hâlâ insanlığa inancım var.. Bugün leman dergisini kınıyorum dün ferdi zeyrek paylasımı için de akiti kınadım. Doğrunun yanında olmak herkes için dileğim. Umarım orta yoldur iyi günler