Sekerpare_ özellikle extra birşey koymazdık içine margarinle yapardık ölçüleri gramları iyi tutturmak gerekiyor şuan hâlâ çalışsam ölçüleri kaça kaç söylerdim unuttum 😃 hamuru çok iyi yoğurulurdu ve onların fırınlarıyla bizim fırınlarımız bir değil fırın farkı da var tabi çok güzel ve çok lezzetli pişirirdi yani ordaki ölçüler de birebir gramajı falan çok hassas tartıyorduk evdekiyle bir olması biraz zor elbette birde şuan bazı yerlerde vitayağ kullanılıyor birde onunla deneyin isterseniz