Ogulluana Sekerpare_ margarin kullanacaksın mesela bir kilo un koyduysan bir kilo margarin koyman gerekiyor.
NmalkoC Sekerpare_ ben pastanede çalıştım uzun süre canım poğaçacımız ayrıydı ben pasta bölümündeydim ama biskin yağ var suyu alınmış margarin düşünün o yağı kullanıyor sizde evde margarini eritip soğutup suyundan ayrıştırabilirsiniz
Sekerpare_ hepoyleolurzaten___ Poğaçaları çok lezzetli oluyor pastane poğaçası tarifi ile yapıyorm aynısı olmuyor tarifi nedir
Dmt-01 Sekerpare_ İşyerimin çok yakınında bi pastane var ve kullandıkları yağ Vita yağ belki ondandır.Ve o pastanenin sattığı ürünleri çok begenirim.işe gelirken malzeme indirirlerken görüyorum
cikolatahurma Sekerpare_ mahlep bence sadece koku veriyor Bence mayalama iyi olmalı hem ön maya hem tepsi mayası bide bol yağ
Deletedmom_216 Sekerpare_ bilemiyorum valla canim arkadasin dedigi vibi mayalamada vardir bir püf noktasi
MrzBaby Eşim pastahanede çalışıyor ama yaş pasta falan yapıyor poğaçayla ilgilenmiyor. Sanırım onların kullandığı yağ farklı oluyor