Gokturkmom bazen buralarda çok duygulanıyorum şuanda da o duygulandığım anlardan birindeyim. 6 aylık olmuş bile mesela aylar öncesinden okurdum postları çocuklarımızı birlikte büyütüyo gibi hissediyorum bazen dkdlödöd bu çoğumuz için geçerli çok sık aktif olan kullanıcılarla ister istemez bi bağ kuruyoruz. Bir günlüğüne hepimiz çoluk çocuğumuzla bir saatliğine kahve saati yapabilsek yüz yüze ne güzel olurdu burada konuşup paylaştıklarımızı yüzlerimizi görerek netleştirsek ay seviyorum ben burayı ya 🥹