MutluPrensesAnnesi benim deneyimlerime göre doktorumun bana dediği hiçbir diş ateşi 37 yi geçmez çocuklar diş döneminde diş çıkarmak İçin bağışıklığını son damlasına kadar o konuya yoğunlaştırır böylece diğer enfeksiyonlara diş döneminde daha açık hale gelir eğer 3 gün içinde düşmezse doktora mutlaka git idrar kan şikayete göre gaita filan ver her defasında oğlumda özellikle azılarda öyle oldu hastalandı gittiğimizde de gerçekten bir hastalık çıktı . Doktorların söylediği doğru yani . 3 gün bekleme dememin sebebi virütik bir hastalık geçiriyorsa 3 gün sonra ateş biter zaten virütik ise ateş kontrolü yapın deyip yolluyorlar gelemezse bakteriyeldir onun ilacında antibiyotik alamadan geçmez çok uzar bebeğe eziyet .