uykusuzgiller Kızlar arıtma cihazı alacağız tavsiye ettiğiniz ürün marka var mı ? Ihlas veya BMS kullanlar var çevremizde memnunlar ama bilemedik. Ihlas da 6 ayda 1 senede sürekli arayip filtre degişimine zorluyorlar onlarında fiyati çok yüksek oluyormuş?
nerminisitan uykusuzgiller biz lhlas kullanıyoruz altı ayda bir filtre değişiyor çok pahalı da değil gayet memnunuz
Zeytinpekmez uykusuzgiller bizde ihlas var suyu güzel ama o zorlama işi delirtti artık beni. Arayan kadın resmen trip atıyor o derece yüzsüzleştiler .
uykusuzgiller nerminisitan 6 ay sonunda tadı degişiyor mu suyun ? Yani degiştirme olmazsa kullanilabilir mi ?
uykusuzgiller Zeytinpekmez bende onu çok duydum rahatsızlık derecesinde oluyormuş ugraşmak istemiyoruz o yüzden bır tık başka markaya kayabilirim
12betul uykusuzgiller İhlas kullanıyorum evet bakımları filtre değişimi var 6 ay kadar zamanda . Şimdi fiyatlar yükseldi ama ben çok memnunum
uykusuzgiller 12betul yani 6 ayda bir ugrasmak istemiyoruz o yüzden geri duruyorum diyebilirim en son cikan model de 20 bin
Demetbulut uykusuzgiller hangi markayi alırsanız alın hepsi yurt dışından geliyor ve burda forma isimleri basılıyor.. ayrıca 6 ayda fikitre değişimi zorhnlu değil kullandığınız çaydanlık kettil kireç tutmaya başladığında yada suyun tadı değişmeye başladığında flitre değişimi yapılabilir .. eşim su tesisatcisi arıtma kurulum ve flitre değişimi yapıyor.. bizde kullanıyoruz yukarda dediğim çaydanlık kireç tutmaya başladı zaman yada suyun tadı değişmeye başladığında değiştiriyor. Bilginiz olsun .. firmalar müşterilerden para almak için 6 ay sonrasını zorunlu kılıyor
uykusuzgiller Demetbulut teşekkür ederim değerli bilgileriniz için. Evet genelde anlamda hepsi aynı gibi o yüzden hem uygun olsun hem iyi aritsin istiyoruz. Eşiniz hangi markayı daha çok övüyor?
nnoktaa uykusuzgiller water box kullanıyoruz memnunuz. 18 ayda bir filtre değişimi oluyor. Su incecik az akmaya başladığında anlıyoruz ki değişim zamanı gelmiş.
Demetbulut uykusuzgiller valla marka olarak söylemiyor .. çünkü hepsi aynı biz kendimiz waterprof diye bı marka var onu kullanıyoruz marka oldukça fiyatta yükseliyor