Ben de yeni anne oldum. 5 aylık bir kızım var. Forumda da yeniyim. Yazılanları okudukça yalnız olmadığımı hissettim, iyi geldi. Saat 3’te 4’te kahvaltı yapabilmek (o da hızlıca bir iki lokma bir şeyler yemek), su şişesi, kuruyemiş, tuvalete gidememek vs. birebir yaşadım. Doğumdan önce genel temizlik yapmıştık bir de 5 ay sonra geçenlerde yapabildik, annemle birlikte ve o kadar zordu ki onu yapmak bile. Yakınınızda birilerinden yardım almak gerekiyor bu dönemde kesinlikle bundan çekinecek hiç bir şey yok. Ben konu komşudan lohusalık dönemlerindeki kalabalıktan şikayet ettiklerini, çok zorlandıklarını falan duydum ben de benzerini yaşamak istemediğim için ziyaretçi vs. de kabul etmedim. Anneme de 5 gün sonra sen git anne ben eşimle hallederim dedim (halledemedi 😅). Eşim de işe başladıktan sonra yapayalnız kaldım, kısacası çok zor. Kolaylaşıyor mu sanırım hayır bu aylarda da hareketlenmeye başladı hiç ayrılamıyorum yanından 😁