isufumveben aysem1205 ilk zamanlar yaptığım şey çocuk uyuduğu gibi karnımı doyurmak ve oturduğum koltuğa yakın bir yere atıştırmalık vb koymaktı. İş yapmaya da çok zorladım kendimi ama asla dinlenemedim öyle iş biter otururdum çocuk uyanırdı. Önce sen dinlen kendini dinç hissettiğin zaman dışarı çık az da olsa yürüyüş yap hava almak çok iyi geliyor. İş kısmını 6 7 aya kadar yüzeysel yaptım detaylı uğraşamazdım.
slnpkmm aysem1205 6aydan sonra mesela 1yaşında benim oğlum tek uyku yapmaya başladı öğlende 2 3saat uyuyor bende o uyurken işlerimi yapıyorum 1yaşa kadar da zamanla 3uykudan 2ye düştü bunları hep anlıyorsun çocuk sana işaret veriyor zaten senin yapacağın şey çocuğun düzenini korumak işlerini ona göre planlamak olursa halledersin ben küçükken de işlerimi anakucağında ya da mama sandalyesine koyuyordum öyle çabuk çabuk yemek yapıp alıyordum
nnoktaa aysem1205 su şişelerini yanıma dizerek kuruyemişlerimi yanıma stoklayarak.. ev işi? Saldım çayıra mevlam kayıra.. büyüdükçe zaman geçtikçe alışıyorsunuz ve düzen oluşuyor.
MnkKrtl aysem1205 ilk zamanlar çok zor oluyor büyüdükçe rahatlıyorsunuz. Benimde çok zordu kolikti durmazdı tuvaelete gidemem yemek yiyemem hiç bişey yapamıyordum
g3547 uykusuzanne__ asıl o dönemde daha kolay oluyor Bebek daha ufak olduğu için sürekli uyuyor Yani benim öyle olmuştu Uykuyu seviyordu İşlerimi kolay yapıyordum 😊
uykusuzanne__ g3547 benim çocuklar küçüken hiç durmuyordu ya sürekli ağlıyordu hiç uyumazlardı birde kolikti oğlum tuvalete bile gidemezdim her bebek bir değil🙂
ggrqnitt Benim zorlu bir sezaryen ve riskli gebeliğim olmuşu ameliyat sonrası akıllılık edip annemlerde kaldım ama sonra eve geldim . Sağolsun destek için gelen görümcem ben bebeğe bakarım sen evi temizle diyerek yardım ediyordu. Daha kendi bebeğimle bağ kuramamıştıö.Ev işi o halde yapmak kabusumda. Ev düzen umrumda değil bana yemek olarak tatlı getiriyordu akşam yemeği olarak hepsini yiyebilir moddaydom ne temizlik ne yemek yapacak halim yoktu yani destek olarak gözükse de misafir olarak onu ağırladığım için daha çok yoruluyordum o olduğu için evi temizleyip yemek yapıyordum. Tek başınıza bırakıp ev istediğiniz gibi dağınık ve pis olsun ne olcak biraz da eşiniz yapsın öncelik şuan bebeğiniz.benim gibi adı sana yardım diyip sana yük olan insanlar yok en azından
CilekliKedy aysem1205 bebeğim üç aylık hala hiçbir işi yapamıyorum aslında düzen yerine oturdu o uyuyunca tüm işlerimi halledebilirim ama sanki lohusa depresyonuna yeni girmiş gibiyim o uyuduktan sonra hiçbirşey yapasaım gelmiyor boş boş oturuyorum yeni yeni birkaç gündür kendimi motive edip yapmaya çalışıyorum
meayay aysem1205 daha çok küçük zamanla düzeniniz oturur. Hiç kendinizi kasmayın lohusasınız yiyin için dinlenin
newmomdml aysem1205 ben yebidogan donemini annemin ve esimin destegiyle atlattim ikiside evdeydi. 2.aydan sonra tek kalmaya basladim. O uyudugunda isleri yapiyordum. Suan 3,5 aylik gece uykusu artik oturdu. Gece uykusuna gectiginde yarinin yemegini yapiyorum. Size tavsiyem bulasik makineniz varsa heeer seyi ona atin elinizde hic ugrasmayin tezgahta bulasik biriktirmeyin. Tabii ki siz de uyuyun dinlenin ama yarinin isinide bugunden yapmaya calisin. O zaman cok rahat edeceksiniz. Bu surecte esinizden destek istemeye cekinmeyin. Siz beslediniz mesela o gazini cikartip uyutsun o sirada siz ufak ev islerini halledebilirsiniz
mamylatte aysem1205 o seçmemde sadece robotu telefondan çalıştırıp süpüttürüyodum yemek de bazen yapardım oda hazır kolay şeyler bulaşık zaten olmazdı ben tekken de
hafizevr aysem1205 daha çok taze annesin herşeyin çok başı bunları düşünme😊 benim bebeğim şuan 8 aylık başlarda bende nasıl olacak vs diyordum. İnan bir düzene giriyor hayatın. Bu temponun içinde gerçekten alışıyorsun bazı şeylere gün bitince şaşırıyorsun ben bunları ne ara yaptım diye😊 kendine ve bebeğine zaman ver büyüdükçe düzelecek herşey💖
D_deniz aysem1205 benim o dönemde kolaydı emekleme ve sonrası zorlaştı. Nerdeyse 7.aya kadar sakin bir bebekti sonra coştu
organikirmik denizli2345 valla biz de insanız, kendimizden beklentimiz bu kadar yüksek olmamalı. Arkadaşım bebeği uyuttuktan sonra gece 4′e kadar temizlik, ütü falan yapıyor. Sabah da ağlıyor uykusuzum diye 🥹 Yapmayıver her gün ütü, nolacak yani
ebia aysem1205 46 günlük benim bebeğim de ilk anneliğim bu kadar tecrübesiz kalacağımı bilemiyordun hamileliğim güzel geçmişti şükür ama çocuk kucağıma gelince işler zorlaştı şikayet etmiyorum çok şükür sağlıklı evladım var ama gerçekten bişiler yapmak çok zor annem çalışıyor eşim elinden geldiğince destek oluyor tam bir düzen bende kuramadım baktım olmuyor saldım ev işini annem akşamları uğruyor yapılacak küçük şeylerde destek oluyor beni zorlayan uykusuzluk yemek vs yapmak hak getire bir çorba yapıyorum anca o düzeleceğiz inşallah 🥲