İnsan böyle günlerde birsey bekliyor ama herkesin esi yapmak zorunda değil yapar yapmaz. Durumu yoktur yapamaz vs. Bsna su alındı bu alındı demek de pek doğru değil bence. Hediye almayanların kendini kötü hissetmesine sebep olabilir. Her doğum yapan dığum günü olan hediye bekleyebilir ama çeşitli sebepler ile alınmadığında ve başka birine tektaş alındığında bu onu daha değersiz yada hediye alanı değerli kılmaz.