-sevimlipolyanna- Benim eşim safir taşlı pırlanta yüzük aldı. Sevgiliyken bana demişti ki özel bi anımızda sana bu yüzüklerden alıcam o zaman birlikte çok beğenmiştik bana doğumda nasip oldu 😍 Sizlere ne hediye alındı güzel anneler❤️
yavrupandaannesi -sevimlipolyanna- telefon aldı eşim bana iPhone 12 diğer telefonum gitti gidiyordu sağ olsun jest yaptı
SiprayiL YorgunAmaMutluAnne her bebişte çıtayı yükseltmiş enişte, dördüncüde de beşi bir yerde gelir gibi 😂
ElisaMom_ -sevimlipolyanna- ilk bebeğimde ceyrekli bilekli almıştı ikinci bebişimde telefon istediğimi söyledim bakalım 🙈🤷🏻♀️😂
hemshireanne -sevimlipolyanna- hediyye almadı ya ama çok pahalı buket yaptıemıştı o sayılırmı bilmem😂 benim eşim biraz terstir. Hediyyeyi özel günlerde almayı sevmiyor illa sıradan gün olacak🤦♀️
enesinannesii10_ hemshireanne benimki de öyle sinir ediyor beni yıldönümünde doğum günümde falan almaz ama öylesine bir günde alır doğum günü içindi der 😂😂 çok saçma ahshs
metomom hemshireanne en azından alıyor nişanlıyken bayramda süpriz bileklik almıştı çocuk oldu daha da olmadı doğumda ısrarımla Ajda aldı
kubramomm- -sevimlipolyanna- Yok almadı yani öyle birşey de talep etmedim bana saçma gereksiz birşey geliyor ne gerek var ya onun yerine beş koli bebek bezi 5 koli ıslak mendil daha makul geçer bırakın şu saçma sapan işleri ya normalde alıyor zaten zorlamayın adamlariiiii
-sevimlipolyanna- kubramomm- Kız biz niye zorlayalım adamların içinden geliyor 🙈 Benim eşim sürpriz yapmıştı çok mutlu olmuştum 💖
mry2 kubramomm- adamlara silah zoruyla hediye aldırdıklarını nereden çıkardın onu anlamadım hediye adı üstünde içten gelen bir şeydir, ayrıca bez ıslak mendil de bununla karşılaştırılacak bir şey değil sonuçta asli ihtiyaç.
-sevimlipolyanna- mondecaidensecmeler Maksat sohbet muhabbet ama genel olarak iPhone almış eşler onu fark ettim 🤣