Bende geçen sene bebeğimi 4,5 aylık iken bakıcıya verdim . Ben ve eşim öğretmen ve çocuğumuza bakacak kimse yoktu .Borcumuz olduğu için işe başlamam gerekiyordu . Anne için çok zor ama onun için çalışıyoruz . Burada sadece güvenilir bakıcı bulmak çok önemli . Sizden ricam güzelce araştırın öyle verin . Benim tek şansım bakıcımın çok iyi bir insan olması . Birde bence 4 gün öğlene kadar gitmek sizin ve bebeğiniz için daha iyi olacak .