Sizinle aynı haldeyiz. Bebeğim aynı şekilde 4.5 aylık olacak, öğretmenim, çalışmak zorundayım. Size gelen kötü yorumları görünce dayanamadım. Ne kadar erken olduğunu biz de biliyoruz. Evde hep bebeğine bakabilen kadar, ücretsiz izin alabilen kadar biz de anneyiz ve seçeneğimiz olsa biz de bebeğimizi bırakmak istemeyiz. Lütfen buradaki yorumları görüp eksik, kötü hissetmeyin. Eminim bu güne kadar nasıl her şeyin üstesinden geldiysek bunun da üstesinden geliriz ve bebeklerimiz onlar için her zaman en iyisini düşünen, ne kadar zorlansa da fedakârlık yapan annelerini anlarlar. Benim de araştırmalarıma göre 8 ay civarında bir ayrılık kaygısı dönemi olacak ondan önce alışması bizim için avantaj olur. Biliyorum düşünmesi bile zor ancak halledebiliriz 🪻