adamommyy ben de haftalarca bu şekildeydim. Her şer inanılmaz zor geliyordu hatta ben ne yaptım diye düşünüyordum. Böyle düşündüğüm için kendime kızıp daha da üzülüyordum bebeğimi sevmiyor muyum diye düşünüyordum. Kaygım korkum bütün güzellikleri maskeliyordu. Şuan oğlum iki aylık oldu çok şükür daha iyiyim. Hala çok zor yepyeni bir hayata başladık ama güzellikleri yavaş yavaş görmeye başladım. Geçecek belli ki hepsi bir süreç biliyorum sen de kendini suçlama 🌸