Keşke sizinle aynı sıkıntıları yaşayabilseydim. Kızım üç buçuk aylık oldu. Doğumdan sonra bir buçuk gün vakit geçirdim onunla ve iki hafta boyunca hastanedeydim. Üst üste iki ameliyat oldum. Son ameliyatımı bir ay önce oldum. Kızımın tüm bakımını annem yapıyor. Allah razı olsun ondan. Ben kızıma hasretim. Yanımda olsa da kucağıma alamıyorum canım acıyor. Emziremiyorum. Bakımını yapamıyorum. Keşke onu uyutmakta zorlansaydım keşke onunla ilgilenmekten duşa girmeye tuvalete girmeye fırsatım olmasaydı. Zorlandığınızı biliyorum, zor bir süreç ama geçecek. Sağlıklı olun, şükredin ve sabredin❤️❤️