alpmomssss organikirmik benim ilk kademeye bile koyarken belim saptı bilmiyorum en altta ne yaparız 😁😁 yere döşek serme fikri geliyor aklıma yerde yatarız sarılıp ne yapalım
pozimom alpmomssss ilk indirdigimde altınacyorgan ve çarşaf serdim yani yatagi yükselttimcbiraz sonra kendisi ayaklanip kucağıma alırken gücünü bacaklarına verince kaldırıp indirmem kolay oldu ..
Kitsu yokyanalakasivar çok deli yatıyor ya. Koyamam ben bir kaç kez uyku arkadaşı koydum yemeye çalıştı
ipeklim Kitsu aiyy bebeniz kaç aylık. Bizde hamak beşik belasına tutulduk park yatağımıza geri terfi etmek istiyorum. Mücadeleniz ne durumda merak ettim
Kitsu ipeklim 7 buçuk aylık bebeğim ben çözümü çok başka buldum 😅 çok deli uyuyor uyanıyor diye yanımızda yatiriyorum artık. Yataktan düşmesinden de korktuğum için yerde yatıyoruz 😳
Kitsu ipeklim ayağımda iki dk sallıyorum uykuya dalana kadar 10 dk uyumazsa kaldırıp biraz daha oyun oynuyorum konuşuyorum sonra tekrar. Gece de emerek uykuya geçiyor
mamabear_ alpmomssss alışır biz yetişkinler de sonuçta farklı yatakta yattığımızda yabancılıyoruz bebek anlamlandıramıyor bir de. Benim kızım benimle uyunaya alışıktı ben de 6-7 ay civarı yatağı ayırıp park yatağa aldım annemlerdeyken çabuk alıştı