Benin bebeğim prematüre doğdu. 2 kilo 41 cm. Park yatağın ayaklarını taktım sallamak için, ay çocuk hacıyatmaz gibi bir oyana bir bu yana yuvarlandı hhzhhdgdggh sallanma aparatı takılı olmadan, özellikle bebek dönmeye başladığı zamanlarda anne yanı özelliği çok kullanışlı ama bebek büyüdükçe özellikle hareketli ise çok sıkıntı. Bebeğim içinde zıplarken anne yanı olan kenarı birden aşağı düşüverdi. Neyse ki tamamı inmedi, yoksa yeri boylardı muhtemelen. Bir de çocuk çok dönüyorsa filelere çarpıp uyanıyor zaten. Ben yeter yatağına geçiş yaptım dönsün dursun fizana kadar 😂