Ben çok güvendiğim bir çocuk doktoruna sordum boyatabilirsin kimyasallar senin vücuduna karışıyor o da senin karaciğerine yük oluyor sütün ile bir alakası yok dedi hatta hamileyken bile boyatabilirsin dedi bende 40 günlüktü boyattım gidip çünkü gerçekten etraf çok acımasız her gelen aa noldu sana böyle bu kadar beyazın mı var senin ne kadar çokmuş bu yaşta diye diye psikolojim ile oynadılar 🤨