Benimde bebeğim 53 günlük ben bi hafta önce palette saç acıcıyla saçlarımı açtım. Gece bebeğim uyurken yaptım iyice emdirdim kokusunu bebeğimden uzak tuttum saçlarımı bebek şampuanıyla 3 kere yıkadım. 1o saat boyunca emzirmedim ilk sağdığım sütü de döktüm. Doktor değilim bişey diyemem ama benimde ihtiyacım vardı bu değişime hiç bişey de yaşamadık valla sizde yaşamazsınız diyemem