Bence içen çocuk iyi içiyo içmeyen de hiç içmiyo benim ilk bebeğime almadığım suluk kalmadı içmesi lazım diye çünkü mamayla beslendiği için her çenesi düşük mama içiyorsa su da ver dedi ve içmiyodu yani ne kadar zorlasam da içmiyodu şimdi ikinci bebeğimin maşallahı var yani suyu çok seviyor ve gayet güzel de içiyo 👏 olay bizde değil bebişlerde 😂😅