9 aylık oğlum, ilk 6 ay sadece anne sütü aldı. Su vermedim ki yazın kavurucu sıcaklarında bile doktorumuz su verme demişti sorduğumda. Ek FIFA’ya başladığımızdan beri de zorla içiyor bir yudum (alıştırma bardağından) alıyor ikinci yudum hoooop dışarı. Anne sütüne devam ettiği için endişem yok. Kan sonuçları da iyi çıktığından dert etmiyorum.