bsrayblge Sağlıklı olsunlar yeter kilo hiç önemli değil güzel yorumlar aldım morallerimizi bozmamalıyız ben de çok kafama takmıştım kilolu diye günlerdir ama içim rahatladı sonuç olarak en önemlisi sağlık. Evet mama alıyor yemek de yiyor emmek istedikçe de emziriyorum 💕