ilenalemin nihalboler maşallah de kız.gauet iyi boyu da kilosu da.ama gittikçe dengeli oluyorlar.benimki 9 aylıkken 12 kilo 75 cmdi.şiödi 13 aylık 13 kilo 80 cm.kilo alımları gitgide azalıyor.daha dengeli oluyor.
nihalboler binnur37 Babası da ben de ve bizim ailelerimiz de kilo almaya meyilli hep biraz kilolu insanlar iki tarafa da çekmiş olabilir kuzum
nihalboler defnevedoruk Aşkım ben anası olduğum için bana iyi geliyordu ama geçen bi akrabanın küçük çocuğu benim moralimi bozdu. Abla bir rahatsızlığı yok de mi biraz tombiş dedi. Acaba çok aşırı mı kilolu diye moralim çok bozuldu doktor da kilosu çok dedi geçen gün. Kafama çok taktım günlerdir bunu düşünüyorum. Çok da hareketli bi bebek ilerde verir mi acaba
nihalboler ilenalemin Ay inşallah düzene girer ya çok üzülüyorum galiba ırsi olarak hem bana hem eşime çekti bizim de az bi dozu kaçırırsak hemen kilo almaya meyilli vücutlarımız
defnevedoruk nihalboler merak etme veriyorlar dediğim gibi kızım 27 aylık 13.150 şuan kilosu tam ve aylardır kilosu böyle hatta şöyle diyim 9 aylıkken 11 kiloydu , bi ara 14ü gördü hatta son 3 aydır tekrar verdi
maygirl nihalboler 1 yas 14 kg gayet iyi maşallah me bekliyorsunuz?boy ve kilo dengesz gderse hos olmaz zaten 25 aylık kızım 11 kg.boyuna gore gayet iyi bizde doktrlarda zayf bulmuyor.gemetik die bseyde var.kiloya takilmayin 14 gayet ideal şuan 2 yaşta bile ust sınır 15 küsır 16 küsürde erkek bebekte..ona göre siz düşünün artık.
mamacitaa_ nihalboler 1 yaş için 14 kilo çok çok iyi yalnız, tam olarak ne için endişeleniyorsunuz ? benim kız aylardır sayamadım , hep 10 kg ve 1,5 yaşında. Hiçbir şey yemiyor sadece su
nihalboler mamacitaa_ Her gören sanki obezmiş gibi bakıyor doktor da kilosu çok dedi boyu baba tarafına çekiyor sanırım ama amcası zaten 1.90
Yesillimon @“nihalboler”#p36249605 Hareketledikce veriyorlar cnm ama lütfen yanlış anlama 14 kilo gayet iyi diyenler var ama presentılın üstünde mama içiyor mu beslenmesi nasıl
nihalboler mamacitaa_ Sabah ve akşam yemek yiyor emiyor günde 2 kez mama içiyor önceden biraz daha mama cc si yüksekti şimdi düşürdüm mamasız durmuyor ama
livanurvealpinannesi61 nihalboler 1 yaş 14 kilo persentile Göre kilosu üst sınırda kilosu. Bence dikkat edin. Oğlum 1 yaşında 11 kiloya yakındı doktor hemşire kilosu fazla demişti. Görümcemin kızı 1 yaşında 13 kiloya yakındı ona da kilosu çok fazla yedirme demişti.