beyazzkuguu
Üstte kalsın eşimin halalari,bahanesi orada yaşıyor babanemiz vefat etti ,şehitlik tarafında oturuyorlar sakın nezih geldi bana ama çok fazla yabancı uyruklu insan gördüm sanki pazarına gitmiştik de 3 gün kaldık dön dolaş aynı yerler idi Bilecik gibi küçük geldi bana da ama tabi Ankara seçeneği çok iyi bence orası için 🌸