beyazzkuguu Kızlar tayinimiz oraya çıktı nasıl bir yer ? Hangi mahallesinde oturmamızı önerirsiniz ona göre ev bakacağım. Sosyal olarak nasıl. Olanakları gezme yerleri var mı?
mrvdg11 beyazzkuguu ben varım :) pek sosyal olanak seçenekli diyemem küçük bir yer gideceğiniz yerler kısa mesafeli olur merkez ve mahalleler arası, şehitlik mahallesinde oturuyorum ben diğer semtleri pek bilmem ama bu taraf sakindir
melisailhan beyazzkuguu birde esentepe şentepe menteşe gibi yerler size uygun olmayabilir oranın belli kitlesinin yerleşmiş olduğu bölgeler memur kesim daha çok cumhuriyet mahallesi gazi mahallesi etrafında oluyor ki gazi mahallesi çarşı yakınında şehitlik mahallesi kadar uzak da olmuyor çarşıya
Sekerpare_ beyazzkuguu Görümcem orada oturuyor ben hiç gitmedim çok beğeniyor neresinde bilmiyorum ama
beyazzkuguu Sekerpare_ gerçekten çok mı beğeniyor ben olumsuz yorum çok duyuyorum ondan yazdım buraya da
beyazzkuguu mrvdg11 bende şentepe ve esentepe taraflarını düşünüyorum. Peki sosyal olarak neler yapıyorsunuz çocuğunuzla parkları felan nasıl
mrvdg11 beyazzkuguu burda varsa biri linclenmek istemem ama sentepe ve esentepe den daha nezihtir şehitlik :) parklar tabiki var girip oturabileceğiniz tarzda da alanlar var parklarda ekstra olarak da ben oyun grubuna gönderiyorum kızımı o seçenekler de var
beyazzkuguu mrvdg11 peki adliyeye kaç dakika şehitlikten dolmuşla. Birde ben kızımı kreşe vereceğim kreş seçenekleri nasıl biliyor musunuz
mrvdg11 beyazzkuguu belediyenin kreşi var diyorlar iyi diye ama ben henüz tam olarak araştırmadım yanlış bilgi vermeyeyim , bende çalışıyorum annem bakıyor kızıma 3 yasinda o yüzden net bi araştırma içine girmedim açıkçası
Aysenur-efe beyazzkuguu Yok buralıyız biz ☺️ yani ne iyi ne kötü yapılacak pek bir aktivite yok Ankara’ya 1 saat uzaklıkta canımız sıkıldıkça oraya gidiyoruz.. oyun alanları var afacan, mutlu kalpler , Kartaltepe ama artık oğlum onlardan da sıkıldı 😅 5 yaşında
mrvdg11 beyazzkuguu yok ben buraliyim burda dogup buyudum burda çalışıyorum:) pek aktivite olmaz burda Ankara’ya gidip geliriz genelde oyun alanları var bir kaç tane kizimi oralara götürüyoruz
beyazzkuguu Aysenur-efe evet sizin ki bayağı büyükmüş aynı yerlere gide gide sıkılır. Bizimki daha 1,5 yaşında sayılır o yüzden oyalar saydığınız yerler. Hemen instagramdan baktım takibe aldım zaten :) bizde öyle düşünüyoruz Ankaraya gideriz arrık diyoruz