Benimde memelerim bekarken de hep büyüktü zaten sütyende hep sorun yaşadım askısız birşey giyemezdim şimdi bir çocukta emzirmeyle bittim resmen göbeğime değiyor altı feci şekilde terliyor ve ekstra sütyen kaldırmıyor tam olarak estetik için arayışa geçtim ama doktorlar küçültme ve kaldırma için çocuk yapmamak gerekiyormuş yani süt bezlerinin tamamını alıyorlarmış o yüzden emziremezmişim