rabiab ben emziremedim Max 3 ay ama göğüsler bitik durumda. 🤦🏻♀️ Önceden de küçük değildi ama şimdi daha hem büyük hem sarkık. Önceden kullandığım sütyenlerin bedenini değiştirsem de olmuyor kalıp olarak. Balen en nefret ettiğim şey, önceden bu sporcu sütyenleri tutuyordu öyle böyle artık tutmuyor. Pentinin izsiz sütyenini aldım balensiz hiç yok olanlardan, dokusu gerçekten çok güzel ama memem içinde durmuyor önden çıkıyor, çok güzel yukarı kaldırıyor ama içinde sıkıştığı için arasından fırlıyor. 😂 dedim belki beden küçük gelmiştir en büyüğüyle değiştirdim yine öyle. Verdiğim parayla kaldım. Sütyen işi küstürdü beni tamamen 🥲