58goktugum ben kaç biberon değiştirdim ahhhh siz gelin bana sorun Chicco Aldım İlk başta onu da istemedi ama Yavaş Yavaş Bunu almaya başladı Çok Şükür Diyorum 2 ölçek mamadan Başka asla İçmiyor Eskiden bir damla icmiyordu onada şükür 🤷 tavsiye ederim anne memesinin Bir nevi aynısı Oyuzden red etmiyor Beebekler onca para harcadım onca biberon En son bunu aldım işte bunada 55 TL verdim 🙈 eşim inşallah alır bunu diyor Maggasim komple Biberonlara gitti Dedi 😂😂