aslikeremm0 etl aşcilik deneyiminiz oldu mu, yoksa sadece okulu mu bitirdiniz, gastronomiye tamamlamak size ne katacak , iş hayatınızda.
etl aslikeremm0 tabii ki de oldu otellerde pastane de çalıştım. Şimdi ben aşçıyım o zaman şef olaçağım yani halk tabiriyle rütbem artaçak
Karmom etl övgün değil örgün eğitim. Ayrıca açıktan diyetisyenlik okumak istiyorum demişsiniz, açıköğretimde diyetisyenlik (beslenme ve diyetetik) bölümü yok ki?
etl Karmom evet haklısınız yazım hatası yapmış olabilirim. Yanlış yönlendirme olmuş sanırsam bir ablama sorduğumda evet var geçebilirsin demişti herşey netleşmeyince bende çok araştırma fırsatı bulamadım
aslikeremm0 etl pastacilik ve aşçılık farklı ama kaç sene iş hayatınız oldu aşçılık uzerine. önlisans ne okumustunuz peki
etl aslikeremm0 hanım efendi aşçılık bölüm bölümdür. Soğuk mutfak sıcak mutfak pastane kahvaltı bölümü vardır. Aşçılık bölümünde pasta şefide olabilirsiniz yemek şefide olabilirsiniz. Pastanede 1.5 yıl okul öncesi çalışma hayatım oldu. Okul sonrasıda 5 aya yakın didimde 4 yıldızlı bir hotelde çalıştım. Elbette orada yapılan her yemeği evde deneyemeye bilirim. Ama okulda, otelde veya pastanede öğrendiğim bir teknik bilgiyi veya tarifi evde çok kez tekrar ederdim ki çalıştığım yere mahcubiyet hissetmeyeyim. Bu yüzden öğrendiğim şeyleri hayatımda uyguluyıp bilgilerimi taze tutmayı terçih ediyorum.
aslikeremm0 etl söylemek istediğim tabi ki lisansa tamamlamak istiyosan tamamla, fakat direk şef olarak göremezsin malesef yıllarca deneyimin olması gerek ve adımları var. Onun yerine tıbbi sekreterlik falan okusan ek bı meslek olur
etl aslikeremm0 ya haklısınız zaten ben hemen okuyum beni şef olarak alsınlar demiyorum ama maalesef ki sektör diplomaya dayalı zaten şimdilik okuyuyum olur da bır gün boşanırım veya eşimin sağlığı yerinde olmazsa en azından diplomam olur ben şefim diyebilirim. Düşünceniz için teşekkür ederim.