duruistwo çalışmak ileriki zamanlarda istiyorum mesele bebeğim büyüyüp ilk okula gittiğinde (2. Bebeği düşünmüyoruz) ben şimdiden okulu bitirip köşede diplomam dursun istiyorum. Banada iyi gelir ama eşim üniversite ortamına girmemi istemiyor zorlarsam biraz sorun olsa da halledebilirim. Sorun çıkarıp övgüne mi geceyim, yoksa açıktan diyetisyenliğe mi tammalayayım? Sizin dediğiniz açıköğretimi bir çok kuruluş istemiyormuş ya bunu bilmiyordum.