Nazliezgi
Aynen ya. Azıcık kilo alsan çevrendekiler başlıyor kilo almışsın kilo almışsın insan ne kadar mutlu olsa da modunu düşürüyorlar. Psikolojik olarak etkiliyorlar yani benim çevrem böyle. Şimdi laf edecek bir şeyleri yok. Zayıflamışsın dediklerinde ben mutluyum siz de zayıflayın diyorum gülüyorum geçiyorum. Başkasından da ziyade ben vücudumun bu haliyle mutluyum en önemlisi bu.