kralicee1903 bizimde böyleydi 18.gündemi ne krem batikon tarzı bir şey verdi doktor onunla düşürdük sonra gittik yaktırdık enfeksiyon kapmıştı bizimkisi sarı sıvı akıyordu sizinde enfeksiyon gibi sanki içide kurumamış daha fotoğrafta belli bencede başka doktora gidin muhakkak çok geçmiş olsun