eda_28 aynen öyle tabiki, biz de ekran var sadece yemek yiyeceği zaman izler ama mecbur gosteririm çünkü asla yemez onu da kesicem sıfır ekransız devam etmek istiyorum çok zor ama bu şekilde de vicdanim rhat etmiyor her gün dışarı kesin çıkarız parka bahceye birde onunla sürekli konuşmak lazım ev işlerinde yardımcı olur mesela sizde teşvik edin anlatarak süpürge calistiginda hemen alır eline süpürür yaptığımı yapar bide sesini taklit eder çamaşıri elime verir as diye bulaşık makinesi bosaltir çekmece siler hadi gidiyoruz dediğim de ayakkabısını getirir bunlarda konuşma gibi önemlidir aslında herşey okeyse sadce kelime azlığı varsa ergoterapi önerir doktor bende danisicam çünkü yaşıtları kısmen şakir şakır konusuyo şarkılar söylüyor bizimki etkinliklere pek katılmaz kitap okurum az dinler pek sevmez başına buyruk dikkat eksikliği de var tabi 2.5 yaşında kreşe vermeyi düşünüyorum kesinlikle faydası olur diye düşünüyorum oyun gruplarını da götürün haftada 1-2 kez yeterli