Oğlum 23 aylık oldu. Anne baba nemnem vuuu vak sadece bunları diyor . Ama bilinçli bir şekilde anne deme baba deme felan yok . Herşeyi anlıyor bıcı bıcı derim banyoya gider . Evden çıkarken baybayyapar öpücük atar . Uyuma zamanı deyince beşiğine koşar . Vücudunda sorduğu da gözü kaşı saçı hepsini gösterir . Sarsar makara , karpuz adam şarkılarını söyleyince hareketlerini yapar . Eline kitap alır ııı ııı ıı diye okumaya çalışır . Ama kelimesi başka yok . Yani ne yaptıysam olmuyor ekran kapatıyorum yok . Kitap okuyorum yok . Parka götürüyorum iki dk durmadığı için çok hareketli çocuklarla kaynaşamıyor bile ordan oraya koşuyor hep . Uyku düzeni çok iyi , yemesi
Kilosu boyuda iyi . Ama KONUŞMUYORRRR. Gerçekten içimde hep dert çok üzülüyorum . Ne yapacağım bilmiyorum annem 5 yaşında konuşmuş benim ne zaman konuştuğumu hatırlamıyor . Teyzemin oğlu 3 yaşında konuştu . Genetik mi bilmiyorum benimle aynı durumu yaşayıp açılan var mı dil terapistine mi götürsem , kreşe mi götürsem bilmiyorum 😔😔😔