Bize de 4.5 aylıkken tadım dedi ama tadım bile değil küçük parmağınızı yoğurda sürün, ağzına sürün, kabak patates havuç yoğurt dedi sadece dedi o gün sofrada denk gelirse bunları tattırın bu kadar, bende kendimce 1 hafta sadece dudağına yoğurt çaldım sorun olmadı ama sonra patates denedim çiğneme yok yutma yok, haşladım ezdim hafif sulu verdim denk gelip yuttu gibi oldu ama ne diyeyim çay kaşığının 4 de 1 i kadar, kafama yatmadı yani rastgelirse yuttu oldu, e kabakta da aynısı olacak havuçta da zaten ayımız da erken, doktoruma çok güveniyorum ama çocuğum çok hazır gelmedi, bir iki daha yoğurt belki denerim birer kere e diğerlerini o kadar, 5. Ay kontrolünde konuşacağım muhtemelen kendisi de sadece gıdalarla tanışsın istedi