EsilaMiracAyazEren_Moms mamylatte ayyy bi an kafayı yicektim bu kadar dökülme normal mi diye. Bende böyleyim ya yıkarken ayrı tararken ayrı dökülüyor, 5 aylık oldu bebeğim ama hala yaşıyorum saç dökülmesi bi de saç derisinde kızarıklık tahriş var benim
busrastattz EsilaMiracAyazEren_Moms aynısıydım, biotin takviyesi kullanıyorum 1 aydır resmen %80 azaldı tavsiye ederim
mamylatte canan6668 benim de bu postu açtıktan sonra daha da arttı Burdaki sadece kutularken dökülenler
canan6668 mamylatte Benimde cok dökülüyor YA elimi her atmam da demir eksikliği var birde ilaç kullandım bakalım sonuç ne gelecek
busrastattz mamylatte onu bilmiyorum eczacıya danışabilirsiniz ben emzirmediğim icin sormak aklıma gelmedi
YorgunAmaMutluAnne mamylatte sende bendensin bacım 5 senelik anneyim 5 senedir her taramamda ortalık böyle oluyor…
mamylatte YorgunAmaMutluAnne önlerim kelleşmeye başladı ya saçım hala çok yani normalde çok fazla ve kalın zaten ama açılmaya başladı alnımın üstü
YorgunAmaMutluAnne mamylatte bende o sıkıntı yok fakat saçım çok azaldı 4 kere toka dolamakda anca toplanıyor