berengulce cnsu77 ya cok geçmiş olsun tekrar. Evet zor bi dönem olcak ama çoğu besin alerjileri 1 yaş.civari azalıyor ya da bitiyor kolaylıkla atlatmaniz dileğiyle 🙏